XXX Campionat de Bàsquet de la R.T. de Tarragona

El passat 19 de febrer a les instal·lacions del CBT (Club Basquet de Tarragona), al Pavelló Municipal de Serrallo, es va celebrar el XXX Campionat de Bàsquet de la R.T. de Tarragona.

Cinc   centres participants (C.E. Solc, L’estella, C.E. Alba, C.E. Llamps i Alfa Tegar), amb un total  90 esportistes, set equips i 8 equips de bàsquet de 3 x 3 unificats vam gaudir d’un  campionat amb molt bon nivell de joc.

La classificació va ser  la següent:

Grup 1:

1er Class Alfa Tegar A

2on Class LLAMPS

3er Class  Club Esportiu Solc CBT

Grup 2 (Competició Proves)

1er Class      Alfa Tegar b

2on Class     Fundacio Estela

3er Class T.   Alfa Tegar c

4rt Class       Club Alba

Classificacions del 3 x 3

Grup 3

1er Class  LLAMPS A

2on Class Club Esportiu Solc Groc CBT

3er Class  Club Esportiu Solc Verd  CBT

4rt Class Fundacio Estela

Grup 4

1er Class Club Esportiu Solc Rosa  CBT

2on Class LLAMPS B

3er Class  Club Esportiu Solc Blau CBT

4rt Class Fundacio Estela

Al final de la jornada vam comptar amb la presència dels jugadors de la Lliga Eba de l’equip del CBT que van fer una exhibició de llançaments de triples, mates i també van compartir moments de bàsquet amb els nostres esportistes.

La jornada va concloure amb el lliurament de premis amb les següents autoritats assistents: Sra. Mari Lopez (Regidora d’Esports de l’Ajuntament de Tarragona), el Sr Josep F. Ballesteros Casanovas (Regidor de l’Ajuntament de Tarragona), la Sra. Carla Aguilar (Regidora de l’Ajuntament de Tarragona), el Sr Xavier Prim (Vicepresident 1er del Consell Esportiu del Tarragonès), la Sra. Carmen Saldaña (Presidenta de la delegació Territorial de la Federació ACELL a Tarragona), el Sr Jacint Rodriguez (President del Club Bàsquet Tarragona) i el Sr Ramon Cuadrat (Gerent del Patronat d’esports de Tarragona).

Agraïm la col·laboració de les persones voluntaries del Consell Esportiu del Tarragonès i  del Club Bàsquet Tarragona.

Crònica de José Miguel  Esteller (Coordinador d’esports Tarragona)

Write a comment

Acceptar