XXVII Campionat de Catalunya de Petanca a Rubí

Aquest diumenge 3 d’abril i a les fantàstiques instal·lacions del Club de Petanca La Unió les Torres de Rubí vam celebrar el XXVII Campionat Catalunya de Petanca.

En aquesta edició han participat al voltat de 200 esportistes, 60 tripletes, representants dels 18 Clubs esportius següents: (Mare de Deu de Montserrat, Fundació Villablanca, Fundació Estela, Club esportiu Solc, Club Esportiu Alba de Reus, Fundació St Tomàs, Ass. Rubricatus, C.O. Cordada, Club Esportiu Alfa, Club Esportiu el Vilar, Club Esportiu Fem Esport Mataró, Club Esportiu Pingüí, Fundació Rosella, Fundació Cares, Fundació Barcanova, TEB, Taller Escola St. Camil  i  S.O. Andorra).

La competició es va iniciar a les 9.30 hores i a mig mati ens va acompanyar el Sr. Juan López Regidor d’Esports del Ajuntament de Rubí que va poder constatar que tot i el fred atípic per les dates que ens trobem, res va impedir que tots els jugadors demostressin, un cop més, la seva il·lusió de tornar a retrobar-nos, les seves ganes de jugar, el seu nivell de joc actual i  el seu esperit esportiu.

Per la tarda, ben dinat, vam reprendre la competició de 15.00 a 17.00 hores on es varen disputar els partits de creuaments i finals de cada grup.

Un cop tancada la competició vam gaudir del Acte de lliurament d’un bonic Trofeu de participació, atorgat l’Ajuntament de Rubí a tots els clubs participants i posteriorment el sempre emocionant lliurament de medalles a totes les tripletes participants.

Aquest acte va estar presidit entre d’altres per:

• Ismael Aguilera (Cap de Serveis del Ajuntament de Rubí)
  • Jesús Perez (President de la F.C.P)
  • José Cubero (President del Club Petanca Unió les Torres Rubí)
  • Dolors Ramón (membre de la Junta directiva de la Federació ACELL)
  • Carme Saldaña ( membre de la Junta directiva de la Federació ACELL i presidenta de la territorial de Tarragona).

Per concloure agrair el suport rebut en tot moment del Ajuntament de Rubí  i del Club Unión Les Torres que ens van recolzar durant els previs a la competició i també tota la jornada.

Crònica de Carme Chalmeta

Write a comment