XXIX Campionat Territorial de Natació a Amposta

Aquest diumenge 6 de març a les instal·lacions de la piscina municipal d’Amposta s’ha celebrat el “XXIX Campionat Territorial de Natació”, organitzat per la Federació ACELL conjuntament amb l’Ajuntament d’Amposta, Sponsors i el Club Esportiu l’Àngel APASA.

La competició estava oberta a nedadors i nedadores de tota la província de Tarragona.

Durant el matí els i les esportistes han competit en estil de braça, esquena, crol, lliure.

Les proves s’han iniciat a les 10.00 hores fins les 12.30 h. En aquesta edició han participat un total de 6 clubs participants (ADIAM, C.E ALBA, APRODISCA, ESTELA, E.E BARCELONA ACELL, CLUB ESPORTIU L’ÀNGEL APASA) amb un total de 75 esportistes d’arreu de la província i de l’ Escola Esportiva de Barcelona ACELL, que ha estat convidada.

Per al Club Angel Apasa aquest campionat ha estat l’inici del seu projecte de Voluntariat inclusiu anomenat “TOTS SOM IGUAL DE DIFERENTS” posant en valor tota la tasca de les persones voluntàries.

Crònica de Mayte lleti (Coordinadora Club Esportiu Angel Apasa) i Jose Miguel Esteller (Coordinador Esportiu Federació ACELL).

Write a comment

Acceptar