TORNA EL CAMPIONAT ESCOLAR DE FUTBOL SALA

Després de dues temporades de pausa forçada a causa de la pandèmia el dijous 10 de març les instal·lacions del CEM Mundet i Meiland van rebre a més de 200 esportistes amb discapacitat intel·lectual d’escoles especials de tota Catalunya en l’edició d’enguany del campionat escolar de futbol sala. I ja en van quaranta.

Al CEM Mundet es van fer les proves individuals i adaptades amb més d’una seixantena de participants i als camps de Meiland es va jugar la competició d’equips amb la participació de divuit equips.

Una jornada en què els nois i noies van poder gaudir de l’esport fora del seu entorn habitual en convivència amb alumnes d’altres escoles catalanes.

Les escoles i centres participants van ser els següents: CEE RAMÓN SURINACH (Ripoll), CEE VENTIJOL (Blanes), ASSOCIACIÓ ESPORTIVA BCN (Barcelona), CEE FONT DE L’ABELLA (Girona), CLUB ESPORTIU SOLC (Tarragona), CLUB ESPORTIU ALBA (Reus), CEE BARCANOVA (Santa Perpetua de la Mogoda), CEE LES AIGÜES (Mataró), CEE LLAR ST. JOSEP (Lleida) i CEE XALOC (Sabadell).

El campionat va comptar amb la col·laboració de la Fundació Johan Cruyff, Special Olympics Catalunya, Meiland, la Fundación Marcet i la Fundación Leo Messi.

Al lliurament de premis vam comptar amb la presencia de representants de la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Barcelona, la Fundación Marcet i la junta directiva de la Federació ACELL.

Crònica de Manel Celeiro

Podeu veure les imatges clicant a: fotografies

Write a comment