El primer postgrau de lideratge esportiu femení que s’imparteix a Catalunya inicia la segona edició

PRESENTACIÓ WESE

En el marc del Dia Internacional de les Dones 8M, la Unió de Federacions Esportives de Catalunya ha presentat aquest dilluns la segona edició del WESE (Women Executive Sports Education), el primer postgrau de lideratge esportiu femení de l’estat.

La presentació del postgrau, impulsat per la UFEC en col·laboració amb l’Euncet, ha comptat amb la participació de Gerard Esteva, president de la UFEC; Joana Ortega, presidenta de l’AMC; Mònica Utrera, directora del postgrau; Isabel Pérez, secretària general de la UFEC; i les dones presidentes de les diferents federacions esportives catalanes, entre les que es trobava la nostra Presidenta, la Sra. Marina Gómez, com a Presidenta de la Federació ACELL.

La directora del postgrau, Mònica Utrera, ha volgut destacar que l’objectiu d’aquesta formació, a la que poden accedir 10 dones directives, és “crear un empoderament 360º, enfortir les competències directives i aconseguir un coneixement per trencar el sostre de vidre”.

Finalment, ha tancat l’acte Gerard Esteva, president de la UFEC, que ha insistit en el fet que “encara hi ha molt camí per recórrer, tant en l’àmbit esportiu i federatiu com social. No obstant això, gràcies a iniciatives com el WESE i petites accions diàries, la igualtat està cada cop més a prop”.

Write a comment