El II Campionat Territorial de Lleida de Pàdel va ser un èxit.

Aquest dissabte es va celebrar la segona edició del Campionat R.T. de Lleida de Pàdel a les pistes del Pàdel Indoor Lleida.

La competició va iniciar a les 10h del matí i va concloure a les 13:45h rere el lliurament de medalles.

Aquesta competició va comptar amb el suport de la Diputació de Lleida i amb la col·laboració de l’Associació Down Lleida i de Padel Indoor Lleida.

En aquest torneig van participar esportistes de la Fundació Aspros, Ass. Down Lleida, L’Estel de Balaguer, Sant Joan de Déu Terres de Lleida, C.E. Alba i E.E. ACELL.

Volem donar l’enhorabona a tots i totes les atletes pels resultats assolits!

L’entrega de medalles va ser presidida per Òscar Martínez, diputat d’Esports de la Diputació de Lleida; Carlos Enjuanes, 2n tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Lleida; Xavier Galdea, gerent del Pàdel Indoor Lleida i Anna Pàmies, presidenta territorial de Lleida de la nostra Federació.

25 de novembre

Amb motiu del 25 de novembre i rere la competició, es va llegir el Manifest del Món de l’Esport per a l’Eliminació de la Violència envers les dones del Departament d’Esports de la Generalitat al qual, la nostra Federació s’adhereix condemnant cada dia els comportaments masclistes i de violència en pro de lluitar per un esport segur i igualitari.

Resultats i classificacions.

Llegir Manifest 25N