Campionat Tennis Taula, Bàdminton i Floorbal (12/12/2021)

El proper diumenge 12 de desembre de 2021 se celebrarà el XXVII Campionat de Catalunya de Floorball, el XXXV Campionat de Catalunya de Tennis Taula i el XXVI Campionat de Catalunya de Bàdminton.

Una vegada més, la comarca de Les Garrigues tornarà a ser escenari del triple campionat, tennis taula i bàdminton a Les Borges Blanques i Floorball a Juneda. Aquest triple campionat està organitzat per la Federació ACELL, amb el suport del Consell Català de l’Esport i de la Diputació de Lleida i compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Juneda, el CH Juneda, l’Ajuntament de Les Borges Blanques, el CTT Borges i l’Obra Social “la Caixa”.

Hi participaran un total de 122 esportistes amb discapacitat intel·lectual entre les tres respectives competicions, 35 entrenadors/es, tècnics/ques i acompanyants de 15 clubs diferents de tot el territori català competint en funció de les seves capacitats.

Els tres campionats iniciaran la jornada i torn de matí a les 10:00h fins les 14:00h i continuaran a les 15:30h fins les 17:30h aproximadament.

També comptarem amb la col·laboració dels i les voluntàries del Club Tennis Taula Borges el qual, des de l’any 2012, marca aquesta data al seu calendari per ajudar i donar suport a l’esport i a la Federació ACELL.

Durant tota la jornada de competició s’aniran entregant les medalles a tots els i les participants una vegada finalitzin les seves respectives sèries i campionats. Participaran en aquest lliurament i al parlament de cloenda les autoritats de les diferents seus i ajuntaments. Informació aquí

Write a comment