Calafell acull a més de 60 esportistes al Campionat Territorial de Tarragona de Petanca.

Aquest dissabte Calafell va acollir un any més el Campionat Territorial de Tarragona de Petanca de la nostra Federació.

El torneig es va disputar a les instal·lacions del Club de Petanca de Calafell iniciant a les 9 h i finalitzant les competicions a les 12 h.
El Campionat va comptar amb la participació de 68 esportistes en 21 tripletes dels centres tarragonins: C.E. Àngel APASA, C.E. Garbí, C.E. Solc, Fundació Estela, Residencia Bellissens i C.E. Alba Reus. Enhorabona a tots i totes!

El lliurament de medalles va ser presidit per la regidora d’Esports i Joventut, Júlia Fernández; Abascal Gómez, assessor tècnic esportiu; Carmen Saldaña,  presidenta territorial de Tarragona de la nostra Federació i Mayte Lletí, membre de la nostra Junta Directiva.

La 29a edició del Campionat R.T. Tarragona de Petanca va comptar amb la col·laboració de l’Ajuntament de Calafell i el Club de Petanca Calafell i amb el suport de la Generalitat de Catalunya.

25 de novembre

Amb motiu del 25 de novembre i rere la competició, es va llegir el Manifest del Món de l’Esport per a l’Eliminació de la Violència envers les dones del Departament d’Esports de la Generalitat al qual, la nostra Federació s’adhereix condemnant cada dia els comportaments masclistes i de violència en pro de lluitar per un esport segur i igualitari.

Llegir Manifest 25N