2a JORNADA LLIGA ACELL INTERCLUBS TARRAGONA- LLEIDA

Dissabte 26-03-2022 Campus Educatiu de Tarragona

Novament a les instal·lacions del Campus Educatiu de Tarragona es va disputar la 2a jornada de la Lliga Interclubs ACELL de futbol sala on participen equips de les delegacions de Tarragona i Lleida.

Matí plujós i fred que en cap cas va impedir presenciar cinc partits molt disputats i amb un molt bon  nivell de joc. Ni més ni menys que 45 gols es van poder veure, gols de tota mena i alguns de molt bona factura que van ser molt aplaudits pel públic assistent.

Especialment vibrant va ser el partit entre Alfa Tegar de Vilanova i la Fundació Aspros de Lleida que es va resoldre per un ajustat 4-3 pels del Garraf, assolint així el liderat provisional de la competició.

Com anècdota a mencionar el Club Esportiu Solc va estrenar nova i singular samarreta. Reflecteix el projecte inclusiu comú amb el FC Tàrraco i a l’esquena mostra quelcom tant tarragoní com el Balcó del Mediterrani i alhora llueix un dels lemes d’Special Olympics: “Millor és qui ho intenta”.  De moment, els hi va portar molta sort guanyant els seus dos partits.

Els resultats de la jornada van estar els següents:

Bellisens Reus 3 – Tàrraco-Solc 6

Alfa Tegar Vilanova 4 – Fundació Aspros Lleida 3

Asvolcall Lleida 1 – Bellisens Reus 15

Tàrraco Solc 6 – Alba Tàrrega 3

Asvolcall Lleida 3 – Alfa Tegar Vilanova 10

La propera i última jornada  es disputarà a Lleida, on es definirà la classificació final i es farà l’acte de cloenda i entrega de trofeus.

Imatges de la Jornada

Crònica i fotos: Serapi Colombo