El dissabte dia 30 d’abril, les instal·lacions municipals del Club Petanca Secà Sant Pere, a ciutat de Lleida, van acollir el XXVII Campionat Territorial de Petanca, organitzat per la Federació ACELL, delegació territorial de Lleida.

Més de 50 persones, entre jugadors/es, entrenadors/es i voluntaris/es de l’organització van estar presents durant tota la competició de petanca q es va iniciar passades les 10:15h. del matí fins a les 13:00h., quan es van entregar les medalles a tots els i les participants, integrants de cada equip, en funció de les seves capacitats.

Pel que fa a la categoria de nivell mig del campionat va guanyar l’equip Aspros 4, a la final amb l’equip també del mateix club, Aspros 5, on tancava el tercer lloc l’equip l’Estel Vermell de Balaguer.

Pel que fa a la categoria de nivell inicial, les tres primeres posicions van estar pelsequips d’Aspros 2, Aspros 7 i quedava en quarta posició l’Estel Blanc.

Agrair el suport del Consell Català de l’Esport i la Diputació de Lleida amb la col·laboració de l’Ajuntament de Lleida i el Club Secà de Sant Pere, el qual fer un especial agraïment per la seva predisposició als membres del club com a la Junta per a poder organitzar competicions a les seves intal·lacions.

Esperem veure’ns la pròxima edició.