XXXI Campionat de Catalunya de Bàsquet celebrat a la ciutat de Balaguer.

Aquest diumenge es va celebrar, durant tot el dia, el  XXXI Campionat de Catalunya de Bàsquet de la nostra Federació.

El torneig va tenir lloc al Pavelló d’INPACSA i el Poliesportiu 1r d’octubre de Balaguer, ciutat que va acollir per segona vegada aquesta competició.

Es va tractar de l’últim campionat previ als Jocs Special Olympics Granollers 2023, l’esdeveniment més important per a les persones amb discapacitat intel·lectual al món de l’esport i un escalfament previ pels i les esportistes en la disciplina de bàsquet.

Hi van participar 443 jugadors/es amb discapacitat intel·lectual de 28 clubs de tota Catalunya:

Lleida:

• ALBA (REUS)
  • ESTELA
  • SOLC

Els premis van ser lliurats per la presidenta de la Junta territorial de Lleida de la nostra Federació, Anna Pàmies; Estefania Rufach, vicepresidenta 2a de la Diputació de Lleida i Jordi Ignasi Vidal, paer en cap de la Paeria de Balaguer.

També vam comptar amb la presència de la regidora d’Esports de la Paeria de Balaguer Gemma Vilarasau, Cristina Sánchez, directiva de la R.T. de Lleida de la Federació Catalana de Bàsquet; Rosa Maria Pla Torrelles, presidenta del Club Esportiu l’Estel; Susana Caba Alarcón, presidenta de l’Associació Estel i Ferran Delgado, membre de la Junta Directiva de la nostra Federació.

Volem agrair la col·laboració de la Paeria de Balaguer, el Club Esportiu L’Estel, la Federació Catalana de Bàsquet R.T. Lleida, el Club Bàsquet Balaguer i Torrons i Mel Alemany i al Consell Català de l’Esport i la Diputació de Lleida pel seu suport. També la gran feina dels voluntaris del Club de Bàsquet Balaguer i l’Escola Vedruna.

Entre tots i totes vau fer que el XXXI Campionat de Catalunya de Bàsquet sigui un èxit.