XXX Campionat Territorial de Lleida de Futbol Sala-Federació ACELL

El passat dissabte 18 de juny la localitat d’Alpicat va acollir el XXX Campionat Territorial de Futbol Sala – Federació ACELL.

Aquest es va disputar a les instal·lacions municipals del Parc del Graó, entre les pistes municipals annexes i el pavelló Antoni Roure.
A causa d’una baixa d’última hora de l’equip Futsal Lleida – SJDéu, es va modificar la competició, obtenint les dos categories amb 3 equips, cada una. Agrair a l’equip de Balaguer, L’Estel, el qual va acceptar pujar de categoria tot i no pertànyer-hi.

La categoria de nivell intermig-inicial, va iniciar el primer partit a les 10:30h amb l’enfrontament de CFS Amisol-Solsona que va guanyar per 4 a 1 davant l’equip Asvolcall Down Lleida, seguidament, l’equip de Solsona tornava a guanyar, aquestavegada, davant l’equip Aspros “B”.

L’últim partit de la categoria, el disputaven els dos equips de la ciutat de Lleida, on aquesta vegada, l’equip Asvolcall Down Lleida guanyava a Aspros “B” en un partit marcat per l’amistat i la unió, on a la part final del partit, diversos esportistes es van barrejar entre els dos equips.

Tanmateix la categoria de nivell avançat, també iniciava a la mateixa hora, aquesta vegada, amb el partit d’Aspros “A” i L’Estel, el qual van ser clars vencedors l’equip Lleidatà, en el segon partit, L’Estel s’enfrontava amb l’equip CE Alba, on la balança es tornava a decantar amb l’equip de Tàrrega. L’últim partit, i com a final d’aquesta categoria, l’equip de Tàrrega va perdre als penals, en un partit molt emocionant fins a l’últim moment, on l’equip Aspros “A” va quedar campió.

El Campionat va finalitzar amb l’entrega dels trofeus per part del Sr. Joan Gilart, Alcalde de la localitat d’Alpicat, el Sr. Joan Segura, Director Drets Socials a Lleida i Sr. Pere Pocur-membre de la Junta Directiva de la Federació ACELL.