XXVIII Campionat Territorial de Lleida de Petanca celebrat a la Seu d’Urgell.

Aquest passat dissabte 22 d’abril, les instal·lacions del Club Petanca Seu d’Urgell van acollir la XXVIII edició del Campionat Territorial de Lleida de Petanca, el qual no s’hi realitzava des de feia tres anys.

La competició va comptar amb la participació d’uns/es 48 esportistes de 4 clubs esportius de la província de Lleida: Taller Claror, Club Esportiu L’Estel, Acudam i Special Olympics Andorra.

La jornada iniciava transcorregudes les 10:00 h amb un total de 4 sèries, de nivell inicial i intermedi, les quals disputaven les 17 tripletes i dupletes que integraven el Campionat.
Tot i les tres curtes aturades per la pluja, l’esdeveniment es va poder celebrar sense modificar la competició.
Es va realitzar la lectura d’adhesió de la nostra Federació al manifest per l’ús del català en l’Esport: “L’esport treu la llengua”, una campanya proposada per la Unió de Federacions Esportives Catalanes i Òmnium Cultural.
A la 13:00 h, després de la lectura del manifest, iniciaven l’entrega de medalles per a totes les esportistes participants de la mà de l’alcalde de la Seu d’Urgell, Francesc Vilaplana; Eduard Bort, president del Club de Petanca de la Seu d’Urgell i Anna Pàmies, representant territorial de Lleida de la nostra Federació.

Volem agrair a l’Ajuntament de la Seu d’Urgell, el Club de Petanca de la Seu d’Urgell i Taller Claror per la col·laboració i pel suport.

Totes les esportistes i clubs assistents a la jornada van rebre una bossa amb obsequis d’entitats i empreses col·laboradores del territori.

Classificacions

Guillem Solé