XLII Jornada Escolar de Bàsquet a Sant Just Desvern.

La XLII Jornada Escolar de Bàsquet d’aquest matí ha estat un èxit!

El torneig, celebrat al Complex Esportiu Municipal La Bonaigua ha comptat amb la participació de 265 esportistes de les escoles: Llar de Sant Josep, Maria Felip Duran, La Ginesta,  Ramón Suriñach, Club Esportiu Solc, Club Esportiu Alba Reus, Escola Taiga, C.E.E Tilmar, C.E.E Ventijol, Escola d’Educació Especial Barcanova, E.E.E. Xaloc, C.E.E. Les Aigües i C.E.E. Font De L’abella.

Els premis han estat lliurats per l’alcalde de Sant Just Desvern, Joan Basagañes, el representant territorial d’Esports a Barcelona de la Generalitat de Catalunya, Josep March i Marina Gómez, presidenta de la nostra federació. També pel regidor d’Esports, Toni Collantes de l’Ajuntament de Sant Just Desvern, la regidora de Benestar Quima Giménez i Joan Lluís Monteys, membre de la Junta Directiva de la Federació ACELL.

Volem agrair a Special Olympics Catalunya i a la Fundació Johan Cruyff per la seva col·laboració i a l’Ajuntament de Sant Just Desvern i Esports de la Generalitat de Catalunya pel seu suport.

Acceptar