XII Torneig Internacional Ciutat de Barcelona ACELL / Special Olympics

Com ja és tradició els dies 16, 17 i 18 de setembre es va celebrar la dotzena edició del Torneig Internacional Ciutat de Barcelona de futbol sala per esportistes amb discapacitat intel·lectual organitzat per ACELL amb la col·laboració de Special Olympics Catalunya, Special Olympics Espanya i el suport de l’Ajuntament de Barcelona.

El pavelló cobert del Centre Esportiu Municipal Mundet va ser l’escenari de la disputa dels partits i tots els esportistes van demostrar el seu alt grau de preparació així com la seva motivació, esportivitat i companyonia, la present va ser una de les edicions més disputades, amb tres equips molt igualats, tant que es va decidir la classificació final per la diferència de gols a favor i en contra.

La selecció catalana va revalidar el títol de campió per aquesta ajustada diferència, el C. D. Realidad Toledo va ser el subcampió, el tercer lloc va ser per Special Olympics França i el quart per l’equip de Special Olympics Andorra. A més de les activitats esportives els participants van gaudir de la visita al Museu Olímpic de la ciutat i del tradicional sopar de germanor del dissabte a la nit.

Agrair a tots els participants, voluntaris, àrbitres i personal d’organització la seva feina i al públic que va assistir als partits. Ens veiem en l’edició següent. Que tindrà lloc els dies 15, 16 i 17 de setembre del 2023. Us esperem a tots!

Crònica de Manel Celeiro (Tècnic esportiu Fed. ACELL)

Enllaç noticia a betevé

Acceptar