X Jornada de l’esport inclusiu.

Aquest matí hem participat a la X Jornada Inclusiva organitzada per la Federació Catalana d’Esports per a Persones amb Discapacitat Física.

L’esdeveniment es va plantejar com un conjunt d’estacions de diferents esports, separades físicament entre sí, formant àrees al llarg de l’Avinguda LLuís Companys a l’Arc de Triomf de Barcelona. Un esdeveniment dins dels actes de les Festes de la Mercè.

Es tracta d’una jornada oberta a tothom, gent amb i sense discapacitat. Els i les participants han pogut gaudir de les diferents estacions esportives, provar algunes d’elles o passejar i veure. Les activitats han tingut un enfocament inclusiu, per tal que puguin interactuar conjuntament persones amb diverses discapacitats i persones sense, realitzant el mateix esport.

Les modalitats que s’han exhibit van ser, entre d’altres, bàsquet i rugbi en cadira de rodes, futbol, eslàlom, boccia, atletisme, hoquei en cadira de rodes i activitats de lleure.

Així mateix, les Federacions Esportives han estatdonant informació sobre les activitats que realitzen.

La finalitat principal de l’activitat és que tota la població pugui veure, provar i gaudir amb l’esport adaptat per conèixer més sobre els nostres esports.