Vuit esportistes de la Federació van participar al curs d’iniciació de vela de Special Olympics España.

Aquesta setmana, esportistes de la nostra Federació van participar en un curs d’iniciació de Vela organitzat per Special Olympics España.

El diumenge 25 va començar el curs d’iniciació de Vela organitzat per Special Olympics España i el Real Club Marítimo de l’Abra Real Sporting Club a Getxo.
Des de la Federació vam participar amb 8 dels 70 esportistes que han realitzat aquesta primera immersió a la vela. Els i les nostres atletes pertanyen als centres: Àngel Apasa i C.E. El Vilar.
Més enllà de la navegació, l’organització també va programar activitats de lleure com: el BBK Klima i les visites al Museu Marítim i del Museu Guggenhein Bilbao.

Volem donar les gràcies a l’organització per fer-ho possible! Ha estat una setmana plena d’aprenentatges.