Circuit de 3×3 unificat

El passat dia 2 de juliol diferents equips del Sese (equip afiliat a la Federacio Acell)  van participar  al circuit de 3 x 3 unificat que promou la Federacio Catalana de Basquet .

Un total de 12 esportistes van gaudir d’un matí de BÀSQUET, espectacular. A la pista central “Mundo Deportivo”, els nostres esportistes van demostrar las sevas habilitats davan t d’un public, completament entregat els nostres jugadors, i que no parava d’aplaudir i animar.

Aquesta parada del circuit va ser a Mataro amb 12 pistes de competicio de bàsquet 3 x 3 que van començar a les 10:00h del matí i que estaven plenes d’equips participants en diferents categories i modalitats.

Crònica de Jose Miguel Esteller (Coordinador de Bàsquet Acell)