VIII Torneig Stiga de Bàsquet adaptat per Sant Jordi a Gràcia.

El diumenge 11 de juny se celebrarà la 8a edició del Torneig Stiga de Bàsquet adaptat de Sant Jordi per a esportistes amb discapacitat intel·lectual a la Pista de Bàsquet dels Lluïsos de Gràcia.

Aquesta competició, a la que li donem suport, està organitzada per les entitats AcidH i Lluïsos de Gràcia i s’emmarca dins de les activitats esportives i culturals que es realitzaran al districte de Gràcia amb motiu de la festivitat de Sant Jordi.

Les dues organitzadores van signar un acord de col·laboració amb l’objectiu de donar a conèixer la pràctica del bàsquet per part de les persones amb intel·ligència límit i establir llaços d’unió entre els jugadors de les dues entitats. D’aquesta correlació de sinergies en va sortir l’equip masculí de bàsquet acidH-Lluïsos que ja va competir en la primera edició i, un any més tard, dos de femenins.

En aquest torneig competiran els i les esportistes de 4 equips masculins: SESE B, Special Montornès, Juventut de Badalona i Lluisos de Gràcia-acidH A, i una altra sèrie amb dos equips mixtes: FEM Mataró i Lluïsos de Gràcia- acidH C.

La jornada esportiva començarà a les 8:45 h i es premiaran als i les atletes a les 13:15 h.

Volem desitjar sort a tots els equips!