Un dia assolellat  destacat protagonista del Campionat d’Atletisme de la R.T. de Tarragona !!

El passat dia 29 de maig  es va celebrar  a  la ciutat de Reus el campionat d’ Atletisme de la R.T Tarragona (ACELL) a les instal·lacions municipals del Reus Ploms. Va ser una gran jornada d’atletisme acompanyada d’un dia espectacular.

Aquesta va ser també la cloenda d’activitats de la R.T. Tarragona i ho vam celebrar fen un dinar conjunt de tots els clubs amb la participació de quasi 120 persones i posterior ball discoteca.

La participació dels clubs va ser la següent:  L’Angel Apassa, Estela , C.E. Solc, Facvac, centre independent  i el centre amfitrió, C.E. Alba. Un total de sis centres i   65 esportistes repartits en diferents disciplines.

Les proves van començar  amb els concursos, llançament de 3kg i salts de llargada per finalitzar amb les curses  200 metres 100 i proves adaptades,

Volem donar les gracies a les següents autoritats:  Sr. Carles Pellices (Alcalde de la ciutat de Reus), la Sra. Teresa Pallares (Delegada territorial del Govern de la Generalitat de Catalunya), Sra. Noemi Hanzado (Presidenta de la Diputació de Tarragona), La Sra. Montse Vilella ( Directora General d’autonomia personal i discapacitat de la Generalitat de Catalunya), diferents Regidors de l’Ajuntament de Reus, Sra.  Carmen Saldaña (Presidenta Territorial de Tarragona de la Federació  ACELL), Sr. Serapi Colombo (Membre de la Junta Directiva de la Territorial a Tarragona de la Fed.  Acell)  a més de  diferents personalitats.

Aquet Campionat va comptar amb l’inestimable ajuda dels Voluntaris de Reus i del  Club d’atletisme Reus Ploms.

Al final del Campionat es van repartir diferents obsequis els esportistes participants, trofeus a tots els clubs participants donats per l’Ajuntament de Reus.

Fins la Propera temporada!!!!!

Crònica de Jose  Miguel Esteller (Coordinador Esportiu Tarragona)

Acceptar