Tornen les Lligues Esportives Catalanes ACELL: Petanca, Tennis Taula, Futbol Sala i Bàsquet.

La nostra federació estava desitjant anunciar l’inici de les nostres esperades competicions! Els motors estan escalfats per donar la benvinguda a la temporada 2024-2025, amb el retorn de quatre lligues que faran vibrar els i les amants de l’esport. Després de l’aturada de l’estiu, esportistes i aficionats/des estan impacients per tornar a gaudir de l’emoció, la competitivitat i l’esperit esportiu que caracteritzen les nostres lligues.

Aquest dissabte, donem el tret de sortida a les següents lligues catalanes:

Petanca, Futbol Sala, Tennis Taula i Bàsquet

Aquestes lligues són molt més que competicions esportives; representen un espai d’inclusió, diversió i l’oportunitat de gaudir de l’esport. Després de l’aturada estacional, els i les nostres esportistes tenen moltes ganes de retrobar-se amb els companys, competir amb esportivitat i, sobretot, gaudir d’una nova temporada plena de nous reptes. Les persones participants es preparen amb entusiasme per mostrar el seu talent, dedicació i esforç a cada partit.

Des de la nostra Federació, us convidem a tots i totes les aficionades a acostar-se als recintes esportius per donar suport als equips i gaudir de l’ambient competitiu i inclusiu que caracteritzen aquestes lligues.

Per la nostre Federació l’esportista és el més important. Treballem per garantir que les persones amb discapacitat intel·lectual puguin aprendre i gaudir d’un esport normalitzat i adaptat al seu nivell. Sabem que la pràctica esportiva constant aporta beneficis físics, psíquics i socials, i per això assegurem una competició equilibrada i justa per a tots els i les participants. A les nostres competicions, tots i totes les nostres esportistes reben una medalla amb independència de la marca aconseguida, i els podis s’estenen fins a les 8 places, amb medalles d’or, argent, bronze i la resta de participació.

“Vull guanyar, però si no ho aconsegueixo, deixeu-me ser valent en l’intent”– Jurament esportista Special Olympics.

Tot això és possible gràcies a la col·laboració i suport de diverses administracions com la Generalitat de Catalunya, les Diputacions provincials, l’Ajuntament de Barcelona i altres consistoris, així com institucions com la UFEC (Unió de Federacions Esportives de Catalunya), altres federacions esportives catalanes, clubs, entitats privades, esportistes i professionals del món de l’esport català i internacional.

Aquest cap de setmana podrem veure les competicions a:

LLIGA CATALANA DE PETANCA
Dissabtes a la tarda al Club Petanca Harmonia de Montbau
Direcció: C/ Arquitectura, 21. Barcelona

LLIGA CATALANA DE BÀSQUET
Dissabtes a la tarda al pavelló de CEM Mundet
Direcció: Carrer d’Olympe de Gouges, s/n, Horta-Guinardó. Barcelona

LLIGA CATALANA DE TENNIS TAULA
Dissabtes a la tarda al CEM Mundet
Direcció: Carrer d’Olympe de Gouges, s/n, Horta-Guinardó. Barcelona

LLIGA CATALANA DE FUTBOL SALA
Dissabtes a la tarda a les pistes de Meiland
Direcció: Carrer de la Maternitat d’Elna, 1, Horta-Guinardó. Barcelona

Per a més informació visita el calendari de la nostra web.

Visca l’esport i visca la inclusió!