Torna la Mostra Inclusiva d’Arts Escèniques: ‘DIS Capacitats a l’Escenari’

No us perdeu la 4a edició d’aquesta gran jornada que aquesta vegada tindrà lloc al municipi de Vic al Espai Teatre Cinema.

Comptarem amb la participació de 39 integrants dels centres: Acidh, Fundació Siqué i Fundació Sant Tomàs (Club Car).

Actuacions:

10:30h a 10:50hCLUB CAR – Grup Júlia/ Els artistes internacionals.

Una violoncel·lista, una poeta, una flautista, una ballarina, una pianista, una escriptora, dos cantants i un guitarrista, es reuneixen per mostrar el seu art al món. Nou artistes internacionals que amb els seus poders artístics, col·laboren a fer d’aquest món on vivim, un lloc millor. Amb les seves habilitats creadores i creatives, ajuden a tota aquella gent que ho necessita. La música amanseix les feres i desperta emocions, la poesia salva els cors trencats, la veu és la nostra ànima i el ressò del nostre subconscient. Vols descobrir com el seu art és capaç de fer brillar el teu interior?

11:05h a 11:25h– Fundació Siqué/ Sique actua!

‘La veu de la diversitat’, és un espectacle on la música, el cant i la dansa s’uneixen per celebrar la diversitat i la fortalesa de les persones.

L’espectacle ens parla de l’amor cap a un mateix, on s’alça la veu per demostrar que totes les persones tenim talents únics per compartir i que junts podem crear moments veritablement extraordinaris.

Amb una escenografia senzilla i acollidora, amb un repartiment ben talentós i unes cançons que us faran ballar, riure i gaudir, us convidem a compartir l’experiència inoblidable que desafia les percepcions, obre els cors i que demostra que l’art que no té límits i que tots tenim l’oportunitat de brillar amb llum pròpia.

11:40h a 12:00hACIDH – acidHcomedy/El poble potes en l’aire.

Un petit passatge per un grup de persones que de cop i volta, han de fugir de casa seva, han hagut de deixar-ho tot i ho han perdut tot. Mai les guerres han estat una bona solució, maleïdes les guerres i els que les fan possibles.

“UNA ERA CONSTRUEIX CIUTATS, UNA HORA LES DESTRUEIX” (SÈNECA)

12:15h a 12:35hCLUB CAR – Grup Marian/ Romeu i Julieta

El taller de teatre parteix de “Romeu i Julieta”, i a partir d’aquest text parlem de l’odi entre les persones, el desamor, l’amor…

Una història amb personatges que han esdevingut arquetips i que nosaltres ens l’apropem.

Ens podem enamorar de companys i companyes, de mags que ens fan volar pels núvols o fins i tot l’amor pot ser un bosc estrany que fa por.

L’entrada serà gratuïta amb format de taquilla inversa.

• Lloc: Espai ETC de Vic
  • Data: 26 de maig 2024 (10:00h a 13:30h)

L’espectacle continua…!

Aquesta mostra de teatre compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Vic i de l’Espai Teatre Cinema.

Acceptar