Tarragona acull el XXVIII Campionat Territorial de Tennis taula i Bàdminton.

Tarragona acull el XXVIII Campionat territorial de Tennis taula i Bàdminton.

Ahir es va celebrar el Campionat territorial de Tarragona de Tennis taula i Bàdminton al Centre Esportiu de Camp Clar.

Aquesta competició és organitzada per la nostra Federació amb el suport de la
Generalitat de Catalunya i de l’Ajuntament de Tarragona i compta amb la col·laboració del Centre Esportiu Tarragonès.

En aquest campionat van participar jugadors/es de les entitats/clubs: Club Esportiu Alba de Reus, Club Solc, Fundació Villablanca, Fundació Estela, Aspadi i el Club Llamps com a convidat.

Volem donar l’enhorabona a tots i totes les esportistes!

Vam comptar a l’inici de la jornada amb la presència del Sr. Berni Álvarez, 2n tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Tarragona i exjugador professional de bàsquet.
Les medalles van ser lliurades per Xavi Prim, vicepresident del Consell Esportiu Tarragonès i Elisa Vedrina, membre de la seva junta directiva. També per la regidora d’Esports de l’Ajuntament de Tarragona, Judith Gómez; Carme Saldaña, presidenta de la Junta Territorial de Tarragona de la Federació i Serapi Colombo, membre de la nostra junta directiva.

Gràcies a tots i totes per la col·laboració i a l’equip de voluntariat de l’Associació per la Promoció i Formació de Voluntaris (APiFV) per la feina feta.

La 28a edició del Campionat Territorial de Tarragona va ser tot un èxit!