S’obren inscripcions per a la 4a NordiCEC: Taller d’iniciació a la marxa nòrdica.

Queden obertes les inscripcions per a la 4a edició de la NordiCEC inclusiva, taller i petit recorregut d’iniciació a la marxa nòrdica.

Aquest 28 d’octubre es realitzarà un taller d’iniciació inclusiu a la marxa nòrdica organitzat pel Centre Excursionista de Catalunya (CEC) amb la nostra Federació.
Es tracta d’una ocasió per aprendre i practicar aquest esport amb professionals de la marxa nòrdica i l’equip organitzatiu del CEC. Pels i les nostres esportistes el preu d’aquest taller d’iniciació és gratuït.

En finalitzar el taller, es posarà en pràctica els coneixements i habilitats apreses fent un petit recorregut pel Parc de Collserola.
Així mateix, el taller inclourà Pilatwalk que és el maridatge entre un exercici cardiovascular com la marxa nòrdica i la tonificació amb els teus bastons amb el mètode pilates. Fent així un aprenentatge amb música i molta diversió!

La marxa nòrdica està reconeguda com una de les activitats fisicoesportives més beneficioses per a la salut, ja que promou la funció principal de l’organisme, que és caminar. A la tècnica de la marxa nòrdica s’hi incorporen uns bastons dissenyats especialment per a la impulsió, que permeten caminar amb més velocitat, tot activant quasi el 90% de la musculatura. La tècnica és molt important, i per això és necessari aprendre amb una persona qualificada.
A la NordiCEC es comptaran amb persones instructores titulades que acompanyaran als i les nostres atletes durant tot el recorregut per a ajudar a millorar la tècnica de la marxa nòrdica.

PROGRAMA:

• 09:30 h a 10:30 h – Registre d’inscrits/es, entrega de dorsals i recollida de l’obsequi (lloguer de bastons de marxa nòrdica disponible – 6 €)
• 10:30 h a 11:30 h – Taller d’iniciació a la marxa nòrdica
• 11:30 h a 12:00 h – Exercicis de pilatwalk amb música
• 12:00 h a 13:00 h – Petit recorregut per aplicar els continguts apresos
• 13:00 h – Finalització de l’activitat i sorteig de material esportiu.
• 13:00 h a 13:30 h – Avituallament final i comiat

TROBADA: Parc de la Pinça, Barcelona.

INSCRIPCIONS: Inscripcions en línia obertes fins a exhaurir places (aquí)

* En el cas que quedin inscripcions, us podeu inscriure al mateix dia de l’activitat a partir de les 9:30 h i fins a les 10:30 h.

Si teniu algun dubte podeu contactar amb Digna Bravo (digna.bravo@federacioacell.org) o Meritxell Verdaguer (meritxell.verdaguer@federacioacell.org)