Segona jornada del Campionat de Catalunya Escolar d’Atletisme celebrada a Gavà.

Aquest matí hem celebrat la segona trobada de la XLI Jornada Escolar d’Atletisme de la Federació ACELL a l’Estadi Municipal la Bòbila de Gavà.

Aquesta competició està organitzada per la nostra Federació amb el suport de la Generalitat de Catalunya i compta amb la col·laboració Special Olympics Catalunya amb la Fundació Leo Messi , l’Ajuntament de Gavà, la Fundació Johan Cruyff i Coca-Cola.

En aquest campionat han participaran 145 jugadors/es amb discapacitat intel·lectual d’escoles de tota Catalunya: C.E.E. Ramon Surinach, Club Jeroni de Moragas, IPT Jeroni de Moragas, C.E.E. Font de l’abella, E.E.E. Xaloc i C.E.E. Les aigües.

Les medalles han estat lliurades de la mà de l’alcaldessa de Gavà, Gemma Badia; Alba Riba, regidora de drets socials; Elionor Castillo i Víctor Fernández, membres de la Junta Directiva de la nostra Federació.

Volem agrair a l’equip de voluntariat de l’Institut Camp clar i Coca-cola per la seva gran feina a les pistes i a totes les entitats col·laboradores.

La primera competició d’aquesta 41a edició de les jornades escolars d’atletisme a escala autonòmica es va celebrar amb èxit el passat dia 27 d’abril.