Salou torna a acollir, un any més, el XXXI Campionat Territorial de Tarragona de Futbol Sala de la Federació ACELL – Special Olympics.

Aquest matí, el pavelló municipal de Salou ha estat el marc de la 31a edició del Campionat R.T. Tarragona de Futbol Sala. És el desè any consecutiu que la localitat acull aquesta competició.

En aquest torneig, hem tingut la participació de 37 esportistes de 3 clubs tarragonins: Club Solc, Residència Bellissens i Fundació Estela.

El Campionat ha començat a les 9h del matí i ha finalitzat a les 12:30h, després de l’entrega de trofeus al finalitzar l’últim partit i les proves adaptades. Volem felicitar tots i totes les participants pels resultats obtinguts en aquesta jornada.

Les medalles han estat lliurades per Aleix Rom i Ǫueral, representant Territorial de l’Esport a Tarragona; Yeray Moreno, regidor d’Esports de l’Ajuntament de Salou, i Serapi Colombo i Begoña Cabanyes, membres de la Junta Directiva de la Federació ACELL. També per Cristina Berrio, Julia Gómez, Xavier Montalà, Noelia Izquierdo i Marçal Curto, regidors de l’Ajuntament de Salou.

Ha estat una jornada plena d’esportivitat i companyonia, on els esportistes han pogut demostrar la dedicació als entrenaments durant la temporada.

Aquest XXXI Campionat Territorial de Tarragona de Futbol Sala ha comptat amb la col·laboració de l’Ajuntament de Salou i el suport de la Generalitat de Catalunya.