Sabadell acull la 5 edició del Campionat de Catalunya d’Atletisme de pista coberta de la Federació ACELL- Special Olympics.

Ahir es va celebrar el V Campionat de Catalunya d’Atletisme de la Federació ACELL a les instal·lacions de la Pista Coberta d’Atletisme de Catalunya a Sabadell.

El torneig va començar a les 10 h del matí i va finalitzar a les 14 h i va comptar amb diferents proves a més de les curses com: salt de llargada, salt d’altura, cursa de relleus i llançament de pes. També proves adaptades com la marxa assistida.

Es va comptar amb la participació de 140 esportistes de 16 centres arreu Catalunya. Tots i totes les atletes van ser premiades segons classificació i participació. Enhorabona a tots i totes pels resultats assolits.

Els trofeus es van lliurar les medalles de la mà de Laura Pineda, regidora d’Acció Social de l’Ajuntament de Sabadell; Mayte Lleti, presidenta de la Junta R.T. Tarragona de la nostra Federació i Manel Algeciras, director i gerent.

Aquesta competició va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya i la col·laboració de l’Ajuntament de Sabadell. També va comptar amb la col·laboració de l’equip de voluntariat de Fundació La Caixa.