Reus acull el XXVI Campionat Territorial de Tarragona d’Atletisme i cloenda de la temporada.

Aquest matí s’ha celebrat el XXVI Campionat Territorial de Tarragona d’Atletisme i cloenda de la temporada al Club de Natació Reus Ploms.

Aquesta competició està organitzada per la nostra Federació amb el suport de la Generalitat de Catalunya i compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Reus.

En aquest campionat han participaran 64 jugadors/es de les entitats/clubs:

Club Esportiu Alba, Club Solc, Associació ADIAM, C.E. Àngel APASA, FACVAC, Fundació Estela i C.E.E. Garbí.

Els trofeus i premis han estat lliurats per l’alcalde de Reus, Carles Pellicer; Joan Carles Gavaldà, delegat territorial a Tarragona de la Federació Catalana d’atletisme i Aleix Ram, en representació de la Generalitat de Catalunya. També per Isidre GuinJoan, president del Club de Natació Reus Ploms i Laia Domingo, membre de la Junta Directiva de Special Olympics Catalunya.

Volem agrair a l’Ajuntament de Reus per la seva col·laboració i al Club de Natació Reus Ploms per acollir la competició. També a la Generalitat pel seu suport.

Ha estat una gran cloenda de temporada.