Participació en el XV Trofeu Internacional d’Esquí a Grandvalira.

Aquest cap de setmana vam participar en el XV Trofeu Internacional d’Esquí a les pistes de Grandvalira Andorra.

Van ser uns dies inoblidables i plens d’emocions i companyonia!

El XV Trofeu Internacional d’Esquí és una competició organitzada per Special Olympics Andorra i patrocinada per Creand Fundació.

La cursa va consistir en un eslàlom gegant de dues mànegues. 7 corredors i corredores de la nostra escola esportiva (entrenats a Cercle aventura i Esport Stel) i del Club Esportiu Alba de Reus, centre federat amb nosaltres, van participar junt amb esportistes de Special Olympics Aragó representant la delegació espanyola.

La competició va tenir una participació total de 38 competidors/es de 4 delegacions: Andorra, Portugal, Mónaco i Espanya. Volem agrair a l’organització i donar l’enhorabona als i les esportistes participants.

Aquesta competició servirà també, pels nostres esportistes, com a escafament previ pel Campionat de Catalunya d’Esquí Federació ACELL – Special Olympics que es celebrara aquest 23 i 24 de març a les pistes d’Esquí La Molina.