Obrim inscripcions pel Campus d’estiu a Barcelona!

Com cada any, des de la Federació ACELL- Special Olympics obrim amb totes les il·lusions el Campus d’estiu!

L’objectiu és que els i les participants s’ho passin el millor possible fent esport i les activitats lúdiques organitzades al campus.

Les dates seran del 25 de juny fins al 26 de juliol per a nois i noies a partir de 8 anys.

Programa:

– Lliurament de samarretes.
– Programacions exclusives per cada grup.
– Activitats dirigides pels més grans i psicomotricitat i jocs esportius pels més petits.
– Passejades pel recinte Mundet i el parc natural de Collserola.
– Exclusivitat per a cada grup a la piscina i a la sala d’activitat dirigides.
– Activitats lúdiques, treballs manuals, jocs de coneixença…

Data màxima d’inscripció: 31 de maig!

Desitgem que aquesta experiència els sigui gratificant i que a la vegada que aprenen, es diverteixin.

Per a més informació sobre el campus, podeu posar-vos en contacte amb la coordinadora del campus, la Sra. Digna Bravo Pereira.

Per tal d’atendre amb més detall qualsevol consulta al correu:

digna.bravo@federacioacell.org

Full d’inscripció