Neix la Taula d’Esport Adaptat a Girona.

Aquest novembre neix la Taula de l’Esport Adaptat per fomentar i desenvolupar l’activitat esportiva adaptada a les comarques gironines com iniciativa de la Diputació de Girona.

El 7 % dels habitants de les comarques gironines (en concret, 51.883 persones) pateixen algun tipus de discapacitat. A partir d’un estudi portat per Atlas Consulting al 2021 sobre l’esport adaptat a la demarcació de Girona basat en enquestes a ajuntaments, entitats i associacions, es van extreure conclusions sobre les necessitats d’aquest col·lectiu no només en l’àmbit federat, sinó en la realització de qualsevol activitat física.

Diferents institucions, entitats i associacions tant de l’àmbit públic com privat s’adhereixen en aquesta Taula.

“Hem tingut clar que era imprescindible iniciar una reflexió estratègica que englobi tota la demarcació i que ens permeti arribar a consensos entre els diferents agents per determinar unes línies d’actuació i de desenvolupament per a l’esport adaptat» afirma el diputat d’Esports de la Diputació de Girona, Jordi Masquef.

“Un òrgan viu, obert i que tindrà un funcionament flexible per adaptar-se a les necessitats que puguin aparèixer en el futur» afirma Albert Piñeira, Vicepresident segon.

Unim sinergies per fer-ho millor!