Més de 200 esportistes d’arreu de Catalunya competeixen en Barcelona al Campionat Escolar de Futbol sala.

Aquest matí hem celebrat la XLII Jornada Escolar de Futbol Sala a les instal·lacions Meiland i al CEM Mundet de Barcelona.

Al torneig han participat 210 jugadors/es d’escoles de tota Catalunya d’un total de 12 centres: Escola Llar de Sant Josep, C.E.E. Ramon Surinach, C.E. Solc, C.E. Alba de Reus , C.E.E. Ventijol, E. Barcanova, E.E.E. Xaloc, C.E.E. Les Aigües, C.E. Tilmar, E. Moragas, C.E.E. Font de l’abella i E. Can Vila, nou equip que acompanyarà a la Federació durant la temporada.

Enhorabona a tots i totes per la gran trobada esportiva!

Els partits jugats han tingut de durada dues parts de 9 minuts i s’han jugat a les instal·lacions Meiland i, les proves adaptades com xut, passada i conducció, s’han realitzat a les pistes del CEM Mundet.

Rere finalitzar les proves adaptades, s’han lliurat les medalles de la mà de Javier Lerma, directiu de la Federació Catalana de Futbol; Carme Saldaña, presidenta territorial de Tarragona de la nostra Federació i Víctor Fernández, membre de la Junta Directiva.

L’entrega de trofeus s’ha realitzat a les 14:15 h rere l’últim partit del Campionat escolar i ha estat presidit per Oriol Giralt, en representació de la Fundació Marcet; Javier Lerma de la Federació Catalana de Futbol i Manel Algeciras, gerent de la nostra Federació.

Aquesta competició ha comptat amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona i la Generalitat de Catalunya i la col·laboració de la Fundació Johann Cruyff i Special Olympics.

#EsportperlaInclusió