Més de 200 esportistes d’arreu de Catalunya competeixen en Barcelona al Campionat Escolar de Futbol sala.

PROMOCIÓ DE LA IGUALTAT EN L’ESPORT

Aquest matí hem celebrat la XLII Jornada Escolar de Futbol Sala a les instal·lacions Meiland i al CEM Mundet de Barcelona.

Al torneig han participat 210 jugadors/es d’escoles de tota Catalunya d’un total de 12 centres: Escola Llar de Sant Josep, C.E.E. Ramon Surinach, C.E. Solc, C.E. Alba de Reus , C.E.E. Ventijol, E. Barcanova, E.E.E. Xaloc, C.E.E. Les Aigües, C.E. Tilmar, E. Moragas, C.E.E. Font de l’abella i E. Can Vila, nou equip que acompanyarà a la Federació durant la temporada.

Enhorabona a tots i totes per la gran trobada esportiva!

Els partits jugats han tingut de durada dues parts de 9 minuts i s’han jugat a les instal·lacions Meiland i, les proves adaptades com xut, passada i conducció, s’han realitzat a les pistes del CEM Mundet.

Rere finalitzar les proves adaptades, s’han lliurat les medalles de la mà de Javier Lerma, directiu de la Federació Catalana de Futbol; Carme Saldaña, presidenta territorial de Tarragona de la nostra Federació i Víctor Fernández, membre de la Junta Directiva.

L’entrega de trofeus s’ha realitzat a les 14:15 h rere l’últim partit del Campionat escolar i ha estat presidit per Oriol Giralt, en representació de la Fundació Marcet; Javier Lerma de la Federació Catalana de Futbol i Manel Algeciras, gerent de la nostra Federació.

La competició ha comptat amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona i la Generalitat de Catalunya i la col·laboració de la Fundació Johann Cruyff i Special Olympics.

Aquesta activitat és finançada pel fons Europeu Next Generation i pel Plan de RecuperaciónTransformación y Resiliencia del Gobierno de España.

#EsportperlaInclusió