Més de 200 esportistes competeixen a Mataró al triple Campionat de Catalunya i Torneig inclusiu de la nostra Federació.

El diumenge es va celebrar a Mataró els campionats de gimnàstica rítmica i artística, tennis i pàdel i el Torneig inclusiu de petanca de la Federació ACELL.

Més de 200 esportistes de centres d’arreu Catalunya van competir ahir a la capital del Maresme. Les competicions van iniciar a les 10 hores del matí i van constar de dues parts: matí i tarda, finalitzant al voltant de les 18 hores. Les disciplines de gimnàstica rítmica i artística es van realitzar a les instal·lacions del Club Gimnàstic Mataró; tennis i pàdel al Centre Atlètic Laietània i el Torneig Inclusiu de Petanca al Club de Petanca l’Esplanada, un torneig per primera vegada amb jugadors i jugadores Special i Unificats/des.

En acabar les competicions es va fer el lliurament de medalles on tots i totes les esportistes van ser premiades segons classificació i participació. Una jornada molt emotiva i plena d’esportivitat on els i les participants van poder trobar-se amb altres esportistes del territori català i posar a prova l’aprés als entrenaments del que portem de temporada.

Les medalles van ser lliurades per Beatriz Delgado Castro, regidora d’Esports de l’Ajuntament de Mataró; Marta Masagué, directora de Serveis Territorials de Drets Socials a Barcelona de la Generalitat de Catalunya i Pepa Muñoz, presidenta de la Federació ACELL.

Així també per Marina Bronchales, responsable del Tennis Inclusiu de la Federació Catalana de Tennis, Ángela Escudero, membre del Comitè de Competició de la Federació Catalana de Petanca, Manel Algeciras, gerent de la Federació ACELL i Mayte Lleti i Víctor Fernández, membres de la Junta Directiva.

Aquesta competició va comptar amb el suport de l‘Ajuntament de Mataró i de la Generalitat de Catalunya i amb la col·laboració del Club FEM Mataró, la Federació Catalana de Tennis, el Club Gimnàstic Mataró, el Centre Atlètic Laietània i el Club de Petanca l’Esplanada. També amb la col·laboració de la gran feina de l’equip de voluntariat de Fundació La Caixa.

El pròxim Campionat de Catalunya de la Federació serà de la disciplina de bàsquet i se celebrarà el 03 de març a Balaguer.