Martorell va rebre més de 260 esportistes al Campionat de Catalunya de Petanca Federació ACELL- Special Olympics.

Aquest diumenge passat, el Club Petanca Martorell va ser l’escenari de la 29a edició del Campionat de Catalunya de Petanca. Per segon any consecutiu, la localitat va acollir aquesta competició, convertint-se en seu d’un dels tornejos amb més participació de la Federació.

Més de 260 esportistes de 24 clubs i centres de tota Catalunya es van donar cita en aquest esdeveniment. Un total de 86 tripletes van competir en partides de 30-35 minuts, distribuïdes en tres nivells: inicial, mig i avançat. A més, es van incloure proves adaptades per a garantir la participació de tots i totes les esportistes.

El Campionat va començar a les 9:30 del matí i va estar dividit en dues parts, amb una pausa per a dinar, abans de finalitzar cap a les 18:15 amb l’entrega de medalles. Volem felicitar tots els participants pels resultats obtinguts en aquesta intensa jornada.

Les medalles van ser lliurades per Gerard Mimó, regidor d’Esports de l’Ajuntament de Martorell; Cristina Dalmau, regidora de Benestar Social; Dolores Carballido, presidenta del Club Petanca Martorell; i Pepa Muñoz, presidenta de la Federació ACELL. També van participar en l’acte Rosa Cadenas, regidora de Promoció Econòmica de l’Ajuntament i membre de la junta directiva de la Federació ACELL; Dolo Ramón, membre de la Junta Directiva; i Àngela Escudero, en representació de la Federació Catalana de Petanca.

Va ser una jornada plena d’èxits i diversió, on els i les esportistes van poder demostrar tota la dedicació als entrenaments durant la temporada.

Aquesta 29a edició del Campionat de Catalunya de Petanca va comptar amb el suport de l’Ajuntament de Martorell, el Club Petanca Martorell i el suport de la Generalitat de Catalunya.