Martorell acull el XXVIII Campionat de Catalunya de Petanca.

Aquest diumenge 14 de maig es va celebrar el XXVIII Campionat de Catalunya de Petanca de la Federació ACELL a les instal·lacions del Club de Petanca de Martorell.

Aquesta competició està organitzada per la nostra Federació amb el suport de la Generalitat de Catalunya i compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Martorell i el Club Petanca de Martorell.

En aquest torneig, van participar un total de 242 esportistes de les entitats/clubs:
Club Esportiu Alba, Acudam, C.E.E Alfa, Fundació Amat RoumensAspros, Arc de Sant Martí, Fundació Barcanova, C.O. Cordada, C.E. Cares, C.E. El Vilar, Fundació Estela, C.E. Fem Esport Mataró, C.E. Àngel APASA, C. Mare de Déu de Montserrat, F.P. Rosella, Rubricatus, F. Sant Camil, F. Sant Tomàs, C.E. Solc, C.E. TEB i F. Villablanca. En un total de 78 tripletes.

El torneig va començar a les 09:30 h i va finalitzar a les 18:30 h dividint-se en dues sessions amb una hora d’espai per a dinar. Es van premiar a tots i totes les atletes en mans de la regidora de Promoció Econòmica i Comerç, Rosa Cadenas, la membre de la junta directiva de la nostra Federació, Mayte Lletí, i la presidenta del Club Petanca Martorell, Loli Carballido.

Lletí també va voler destacar que la petanca és un esport per a totes les edats, tot i que la creença popular és que és un joc per a gent més gran. “Hi ha persones que comencen a jugar amb 8 anys. És un joc molt competitiu i s’ha de ser molt precís. Des de la federació estem treballant perquè aquest esport el juguin a totes les edats“.

Esportistes de més de 20 clubs d’arreu de Catalunya van competir aquest cap de setmana a la 28a edició del Campionat de Catalunya de Petanca.