L’Escola Esportiva d’Atletisme i esportistes de la Federació ACELL a la  “XV Cursa del Foc “ Olesa de Montserrat 19 de juny 2022

Diumenge  19 de juny de 2022 hora 8:00 trobada a Olesa de Montserrat dels participants de l’Escola Esportiva d’atletisme i atletes de la nostre Federació, recollim  els pitrals:

Albert Rico, Carlos A. Ortega Francesc Peláez i Jordi Peláez, Joan Vidal i Roger Devesa es prepararen per les curses de 5km i 10km en la 15a. edició de la “Cursa del Foc”  d’Olesa de Montserrat.

L’ambient és de concentració, cert nerviosisme i molta il·lusió perquè per fi poden gaudir de tot el que acompanya una cursa d’aquest  caire, també retrobar-se amb cares conegudes d’altres corredors i posar-se al dia en les darreres noticies.

8:45 puntualment es dona la sortida,  per davant esperen 5km d’intensitat i esforç a vegades corrent sols, a vegades corrent amb altres atletes d’altres clubs. Desprès de 30 minuts per uns i de 40 minuts per altres l’arribada.

Ara és temps de descans, recuperar forces i canviar impressions amb tots els participants mentre es paladeig  la “coca” i el “reconstituent” ofert per l’organització. Moment per la reunió de tota la colla i tornar a  casa i portant-se un nou record per explicar, també donant les gràcies a l’organització, la resta d’atletes  i públic que en tot el recorregut no han deixat de donar suport i ànims els nostres corredors.

Crònica de Miquel Àngel Cartes