L’equip SESE Special guanya el Campeonato de España de Baloncesto FEDDI.

Per segon any consecutiu, el SESE Special, equip federat amb nosaltres, guanya el Campeonato de España de Baloncesto FEDDI entre clubs.

Aquest 20 i 21 d’octubre Ciutat Real va acollir quasi 400 esportistes d’arreu d’Espanya al Campeonato de España de Baloncesto para personas con discapacidad intelectual FEDDI.

Aquest campionat, organitzat per la Federación Española de Deportes para Personas con Discapacidad Intelectual (FEDDI) i la Federación de Deportes para Personas con Discapacidad Intelectual de Castilla La Mancha (FECAM) és una competició entre clubs de bàsquet a escala nacional.

El torneig va comptar amb tres nivells de participació: Competició, Adaptada i Habilitats Esportives i els nostres esportistes van participar en el nivell de competició.

José Miguel Esteller, entrenador de l’equip, considera que aquest any s’han trobat amb un nivell de joc més alt que l’any passat, tenint així una semifinal molt igualada amb l’equip de Castellò, Álter. (Álter 30- SESE 41).

Així també, el nostre equip va competir amb els equips Units CD Valencia i CD a la par, quedant guanyador. L’últim dia, el SESE Special es va disputar la final del Campionat amb l’equip madrileny Afandice, amb 55 i 26 punts respectivament.

L’entrega de premis es va realitzar l’últim dia rere concloure les competicions i van assistir Francisco Cañizares, alcalde de l’Ajuntament de Ciutat Real i Marco Herrera, president de la FEDDI.

Volem agrair a l’organització i als seus col·laboradors per fer-ho possible un any més. Així també, donar l’enhorabona als nostres esportistes per l’esforç i dedicació demostrats aquest cap de setmana al campionat.