L’equip SESE Special avança a la Final Four de la lliga Sènior del CEEB.

El passat dia 11 de maig, l’equip SESE Special, federat amb la nostra Federació i participant de la lliga Sènior del CEEB , va celebrar un èxit notable en classificar-se per a la Final Four. Aquest emocionant esdeveniment tindrà lloc el pròxim dia 8 de juny a les instal·lacions del pavelló de la Mar Bella.

A principis del 2023, entre familiars, jugadors, entrenadors, el club i la Federació, es va prendre la decisió audaç que aquest equip podria competir amb altres equips sense discapacitat de la lliga Sènior del CEEB, marcant així un gran avanç en la normalització de la participació de jugadors amb discapacitat en l’esport. Aquesta temporada ha estat de consolidació per a l’equip, demostrant el seu compromís i esforç en cada partit.

Tot i que no esperaven arribar tan lluny, els membres de l’equip es mostren encantats amb els resultats obtinguts fins ara i asseguren continuar treballant per a millorar: ” No pensaven arribar tan lluny, però ja que estem aquí podem dir ben clar que estem molt contents i que continuarem treballant per millorar com a equip i sobretot com a persones que estimen aquest esport.”

Des de la Federació volem donar a l’equip l’enhorabona!