Ens ha deixat la nostra estimada Carme Saldaña, delegada esportiva del Club Alba Reus i presidenta de la Territorial de Tarragona de la nostra Federació.

Lamentem comunicar una trista notícia. Ens ha deixat la nostra estimada Carme Saldaña, delegada esportiva del Club Alba Reus i presidenta de la Territorial de Tarragona de la Federació ACELL i membre de la nostra Junta directiva.

Carme va ser una persona profundament compromesa amb les persones amb discapacitat intel·lectual, va dedicar la seva vida a millorar les seves oportunitats i drets, especialment en l’àmbit de la competició esportiva. La seva passió, energia i dedicació han sigut una font d’inspiració per a tots nosaltres.

Ha tingut un paper destacat amb la participació com a entrenadora dels equips catalans a Jocs internacionals com els d’Abu Dhabi o els més recents de Berlín, aconseguint èxits esportius, i sobretot de gran qualitat humana amb els companys i esportistes. Recordarem sempre a la Carme amb un somriure, una abraçada tendra i la seva energia inesgotable. La seva absència deixa un gran buit en les nostres vides i en la nostra comunitat.

Volem expressar la nostra més sentida condolença i una abraçada immensa a la seva família i a tota la família del Club Alba de Reus.

En honor a la seva memòria, continuarem lluitant per millorar la vida de les persones amb discapacitat intel·lectual, tal com ella sempre va fer. La millor manera de recordar-la és seguir el seu exemple, treballant per estar a l’altura del nostre compromís.

Descansa en pau, Carme. La teva energia continuarà present en tot el que fem.