La temporada 23-24 de la Lliga Catalana d’Handbol finalitza amb èxit!

El passat dissabte, les instal·lacions del CEM Joaquim Blume a Esplugues van ser testimoni dels últims partits de la Lliga Catalana d’Handbol, posant punt final a la temporada 23-24.

Per a concloure aquesta emocionant temporada, es va celebrar la cerimònia de lliurament de medalles i trofeus segons les classificacions finals. L’entrega dels guardons va ser a càrrec de Joan Lluís Monteys, membre de la junta directiva de la Federació ACELL – Special Olympics.

Volem felicitar tots els i les esportistes dels clubs i entitats C. Handbol Igualada, AcidH, TEB i Escola Esportiva ACELL per l’esforç i compromís demostrat durant tota la temporada. Així mateix, volem destacar la gran tasca realitzada per tots i totes les entrenadores i tècniques, sense les quals aquest èxit no hauria estat possible.

Agraïm sincerament el suport de l’Ajuntament de Barcelona i la Generalitat de Catalunya, que han estat fonamentals per a la realització d’aquesta temporada.