La primera jornada del I Circuit de Pàdel – Total Padel Tour va ser tot un èxit.

Dissabte passat les instal·lacions del Club de Tenis Andrès Gimeno a Castelldefels, van acollir la primera jornada de la primera edició del Circuit de Pàdel: Total Padel Tour.

La competició va tenir tres nivells: avançat, intermedi i inicial i es va jugar en parelles en partits de 30 minuts. En aquesta primera jornada vam comptar amb la participació total de 6 clubs amb una trentena d’esportistes dels clubs esportius: Club de tenis Andrès Gimeno, C.E. El Vilar (Aspronis), C.E. L’Estel, C.E. Slaloom i Boccia i TEB. Enhorabona a tots i totes!

Es van lliurar medalles i premis a tots i totes les esportistes en acabar els últims partits. L’entrega de premis es va realitzar de la mà de Nacho Juncosa, president de l’Associació Nacho Juncosa; Joan Anton, president de l’Associació Pàdel Esport Adaptat a Barcelona i Anna Pàmies, presidenta de la Junta territorial de Lleida de la Federació ACELL.

Volem agrair la coorganització de l’Associació Esportiva Nacho Juncosa amb la que emprenem aquesta iniciativa i a la Generalitat de Catalunya pel suport donat en aquest I Circuit de pàdel federat. També la gran feina feta per l’equip de voluntariat.

Esperem tornar a trobar-nos a la II jornada del Total Padel Tour el dia 4 de maig a Malgrat de Mar.