La nostra Federació participara amb FEDDI als Jocs Paralímpics París 2024: Torneig d’Exhibició de Bàsquet 3×3.

Ens complau anunciar que la nostra Federació participarà representant a la Federació Espanyola d’Esports per a Persones amb Discapacitat Intel·lectual (FEDDI) en un prestigiós torneig d’exhibició de Bàsquet 3×3 als Jocs Paralímpics París 2024. Aquest esdeveniment tindrà lloc a la ciutat de París dels dies 27 al 31 d’agost i comptarà amb la participació d’equips de Portugal, Polònia, França i Espanya.

Jugadors Seleccionats:

Entrenador Selecció Espanyola:
– Jose Miguel Esteller Florez

Equip Masculí:
– Andreu Soler Castilla (SESE Special)
– Elvis Joel Barrera Gomez (SESE Special)
– Roger Gomis Lopez (ACIDH Lluïsos de Gràcia)
– Jugador Suplent: Marc Olivares Mendez (SESE Special)

Equip Femení:
– Paola Manjon de Olañate (ACIDH Lluïsos de Gràcia)
– Alexandra Ferre Sentias (Horitzó)

Sentim molt d’orgull dels i les nostres atletes i del seu compromís i dedicació. Els i les desitgem tot l’èxit en aquesta competició internacional tan significativa.