La I jornada de la Lliga Interclubs de Bàsquet a Tarragona se celebrarà aquest 3 de desembre a Valls.

El 3 de desembre, amb motiu del Dia Internacional de la Discapacitat, estrenem la Lliga Interclubs de Bàsquet de Tarragona a Valls.

Cada jornada de lliga es jugarà a la localitat d’on pertanyen els equips. En aquesta ocasió, els partits es jugaran al Complex Esportiu del Fornàs a Valls, on comptarem amb la col·laboració de la Fundació GinecInclubàsquet i el Club de Bàsquet de Valls per a la celebració i coorganització del torneig.

Les jornades de competicions seguiran la normativa de bàsquet federat i el format de Lliga i a diferència de l’any passat, els equips jugaran doble partit en cada jornada.

L’horari dels partits serà de 11 a 13h.

Els clubs participants d’aquesta temporada 23-24 són:

C.E. Alba Reus, Orange Stars 1 i Orenge Stars 2 de l’Ass. Bàsquet el Vendrell; ADT Hornets de l’Ass. Esportiva Torreforta, Originals CBT Solc del C.E. Solc, C.E. Ribes, Inclubàsquet TGN i Inclubàsquet Valls del Club Bàsquet Valls.

Us desitgem sort a tots i totes en aquesta nova temporada esportiva!

La competició se celebrarà en el marc de la 12a Setmana de les Capacitats que realitza Valls, una setmana amb la programació plena: esports, tallers, actes culturals i xerrades divulgatives.

DATES I INSTAL·LACIONS

• 03 desembre – Pavelló Xavi Tondo Complex Esportiu del Fornàs Valls.
• 13 gener- (Pendent de confirmació.)
• 03 febrer – Pavelló Olímpic de Reus (carrer de Mallorca, 1 Reus)
• 09 de març – Pavelló Coma-ruga
• 27 d’abril- ADT Torreforta Poliesportiu Riu Clar en Tarragona
• 18 de maig- Pavelló Poliesportiu de Ribes.
• 01 de juny – Pavelló del CBT. Tarragona (Cloenda i lliurament de premis)

Acceptar