La flama olímpica passa per Amposta i Tarragona.

La Torxa dels Jocs Special Olympics Granollers 2023 va arribar aquest cap de setmana a Amposta i a Tarragona.

El divendres 17 de març la flama olímpica va recórrer els carrers d’Amposta. Més de vint relleus entre esportistes ampostins i els seus clubs van portar la torxa des del Pont penjant fins a la plaça de l’Ajuntament.
L’acte va començar a les 19 h i va comptar amb la presència de l’alcalde d’Amposta, Adam Tomàs i la presidenta de la Federació ACELL, Marina Gómez, que va donar un discurs agraint especialment la gran feina feta per a la inclusió al Club Esportiu Àngel Apasa.
D’Amposta participaran una dotzena d’esportistes, una entrenadora i dos tècnics que formen part del Club.

L’endemà, la torxa va ser rebuda per la ciutat de Tarragona. Va sortir a les 18 h des de l’Amfiteatre, va recórrer diferents carrers del municipi i va arribar a les 19 h a la plaça de la Font acompanyada de 40 esportistes tarragonins d’entitats vinculades amb els clubs participants en els Jocs:

Club Esportiu Solc, Associació Estela, ADT HORNETS i ORIGINALS CBT SOLC, van acompanyar la torxa. Les entitats col·laboradores van ser el Consell Esportiu del Tarragonès, el Club Bàsquet Tarragona, el Club Natació Tarraco, el Club Futbol Tarraco, el Club Gimnàstic de Tarragona, l’Associació Esportiva Torreforta, el Club Golf Costa Daurada i el Club Dojo Patinatge.

A més dels presidents de l’organització, l’acte va comptar amb la presència de l’alcalde de Tarragona, Pau Ricomà i María José López, consellera d’Esports.
La flama olímpica, que havia sortit l’11 de març de la Seu i Andorra la Vella, i va arribar a Amposta i Tarragona des de Lleida, passarà a continuació per, Badalona, Barcelona, Mataró, Lloret i Calella, per finalitzar el recorregut el 29 de març a Granollers.

Acceptar