La flama dels Jocs Special Olympics s’apaga deixant una gran empremta a més de 1.500 esportistes.

La flama dels Jocs Special Olympics s’apaga deixant una gran empremta a més de 1.500 esportistes amb discapacitat intel·lectual

Granollers ha posat punt final a la dotzena edició dels Jocs amb una caminada inclusiva on hi han participat més de 2.500 persones.

Granollers, 2 d’abril –

Aquest diumenge, 2 d’abril, ha tingut lloc l’acte de cloenda de la dotzena edició dels Jocs Special Olympics al Palau d’Esports de Granollers. Una edició, que ha acollit més de 1.500 esportistes amb discapacitat intel·lectual d’arreu del món, en la que han competit en 14 disciplines durant aquest cap de setmana.

L’acte de cloenda s’ha dut a terme a les dotze del migdia al Palau d’Esports de Granollers, després de rebre tots els participants de la Caminada Inclusiva. L’activitat, organitzada per l’Ajuntament de Granollers, ha iniciat el seu recorregut a les onze del matí a la plaça de la porxada, on més de 2.500 persones – atletes, familiars, amics i ciutadans – han recorregut la ciutat per arribar al Palau, a veure com la flama dels Jocs s’apagava.

Tots els participants de la caminada han rebut una medalla honorífica i han pogut gaudir d’un espectacle que ha posat punt final a uns Jocs molt emotius.

L’acte ha comptat amb els parlaments del president de la Generalitat, Pere Aragonès, de la consellera de la Presidència, Laura Vilagrà, del president d’Special Olympics, Sergi Grimau i de la presidenta de la Federació Acell, Marina Gómez

Els Jocs s’han acomiadat amb l’himne d’aquesta edició “Només s’ha de viure” interpretat per Kelly Isaiah, acompanyat d’un públic emocionat.

L’esdeveniment esportiu, organitzat per la Federació Catalana d’esports per persones amb Discapacitat Intel·lectual (ACELL), Special Olympics Catalunya i l’Ajuntament de Granollers, aposta per la promoció de la igualtat i la inclusió social.Enguany, els Jocs han contemplat també una programació que ha facilitat la participació ciutadana, ja que hi han participat més de 600 voluntaris oferint el seu suport a un projecte, no només esportiu, sinó també social.

Departament de Comunicació dels Jocs Special Olympics.

Acceptar