La nostra federació participarà a la II Setmana Catalana de l’Esport amb un partit de 3×3 de bàsquet a Girona.

Des d’ACELL participarem a la festa internacional de les seleccions catalanes amb un partit 3×3 de bàsquet inclusiu que se celebrarà el dia 22 d’octubre a les 10 del matí al pavelló de Fontajeua a Girona. A la jornada esportiva, la nostra federació es disputarà amb la Federació Catalana de Bàsquet.

La I Setmana Catalana de l’Esport va ser una iniciativa de Pompeu Fabra fa 87 anys que va quedar entroncada amb l’esclat de la Guerra Civil. Aquest any es recupera de la mà de la Unió de les Federacions Esportives de Catalunya (UFEC) i La Generalitat de Catalunya. Les jornades esportives se tindran lloc a 20 seus de la demarcació de Girona del 13 al 23 d’octubre i comptarà amb la participació d’unes 30 federacions.

Més de 2000 esportistes de 22 països i 30 esports diferents implicats en aquesta setmana reivindicativa de l’esport. Amb aquest esdeveniment, Catalunya torna a l’escenari internacional per fer visible l’esport català.