La Federació ACELL participa en la prova pilot de natació per fer uns Jocs Esportius de Catalunya més inclusius.

Aquest passat dissabte dia 13 de maig, va tenir lloc a la Piscina de Montcada i Reixac una prova pilot de natació dins de la Final Comarcal dels Jocs Esportius de Catalunya, organitzada pel Consell Esportiu Escolar de Catalunya. A aquesta prova van participar esportistes de l’Escola Montserrat Montero de Granollers i de l’Escola Esportiva de la Federació ACELL.

Cal destacar el gran paper dels i les nostres esportistes que van demostrar el seu alt nivell.

Des de fa mesos s’està treballant, des del Consell Català de l’Esport, juntament amb les federacions d’esport adaptat (Federació ACELLFCEDFFECPC i FCECS), perquè els Jocs Esportius Escolars de Catalunya esdevinguin inclusius i contemplin adaptacions perquè qualsevol nen i nena amb o sense discapacitat pugui participar.

La intenció és que a partir de la temporada aquests nens i nenes puguin participar de forma continuada, motiu pel que s’estan duent a terme aquestes proves pilot, per valorar si la proposta en què s’ha estat treballant és adequada.

Aquesta jornada esportiva forma part del procés d’implementació del Pla Estratègic d’Esport Escolar de Catalunya 2020-2030 del Consell Català d’Esport.

Foto: Consell Esportiu del Vallès Occidental Sud