La Diputació de Lleida acull la presentació del triple Campionat de Catalunya que se celebrarà aquest diumenge

Lleida, 9 de desembre de 2025. Aquest matí, a les 10:30 h, la sala de premsa de la Diputació de Lleida ha acollit la presentació oficial del triple Campionat de Catalunya, que reunirà el proper diumenge 14 de desembre tres competicions esportives a les localitats de Les Borges Blanques i Vila-sana.

Durant l’acte s’han presentat els tres esdeveniments esportius que integren aquesta jornada:

  • XXXIX Campionat de Catalunya de Tennis Taula
    Centre de Tecnificació Enric Vall – Les Borges Blanques

  • XXX Campionat de Catalunya de Bàdminton
    Pavelló Francesc Macià – Les Borges Blanques

  • XXXI Campionat de Catalunya de Floorball
    Poliesportiu Municipal – Vila-sana

Aquests campionats, organitzats per la Federació Catalana Acell – Special Olympics Catalunya, mobilitzaran esportistes de tot el territori i consolidaran la demarcació de Lleida com a punt de referència per a l’esport inclusiu.

Participants institucionals

La taula institucional de l’acte de presentació ha estat formada per:

  • Josep R. Farran Belart, alcalde de Les Borges Blanques (o representant en funció de confirmació)

  • Jaume Caballé Masó, alcalde de Vila-sana

  • Marc Andorra Sarri, esportista i representant dels participants (C.E. Acudam – Mollerussa)

  • Guillem Solé Franquesa, coordinador territorial de la Federació Catalana Acell – Special Olympics a Lleida

A l’acte també hi han estat presents, i han participat en la fotografia institucional:

  • Presidència del CTT Borges

  • Presidència del Club Hoquei Vila-sana

  • Presidència i Direcció de la Federació Catalana Acell – Special Olympics

Un triple campionat que projecta l’esport inclusiu

Amb tres disciplines diferents i seu compartida entre Les Borges Blanques i Vila-sana, el 3xCCAT’s es reafirma com un esdeveniment esportiu de gran impacte social i territorial. La celebració conjunta dels campionats posa en valor la col·laboració institucional, la implicació dels clubs amfitrions i el compromís amb l’esport per a persones amb discapacitat intel·lectual.

La jornada de diumenge comptarà amb esportistes de tot Catalunya, entrenadors, familiars i aficionats, que ompliran de vida les instal·lacions esportives dels dos municipis.

Write a comment