Jornada de valoració dels Jocs Special Olympics Granollers 2023.

Aquest dissabte es va celebrar una trobada dels clubs i equip tècnic de la nostra Federació per tal de valorar els darrers Jocs Special Olympics.

La trobada es va dur a terme a les instal·lacions de l’Escola Barcanova quins ens van cedir l’espai i van cuinar uns àpats per a la trobada.

A l’acte van assistir 45 persones: representants de centres d’arreu de Catalunya, personal tècnic i Junta Directiva de la Federació ACELL.

El tema a tractar va ser la posada en comú per part dels diferents centres participants, de les possibles millores i propostes pels propers Jocs Special Olympics.

Volem agrair a l’escola barcanova per l’espai i els àpats i també a l’equip de Vector 5 per dinamitzar la sessió.